2012. október 4., csütörtök

Buklé blézer

Chanel óta a buklé blézer egy klasszikus. Örök darab, amit bármihez felvehetünk.
Nekem legjobban laza farmerrel tetszik, valahogy a hanyag eleganciát juttatja eszembe, az erőlködés nélküli stílust....
Persze ehhez elengedhetetlen, hogy az a bizonyos kis kabátka a maga nemében profi legyen:) Minőségi, különleges, jól szabott.

Nos, azt hiszem én találtam egy ilyet;)
Ez a Soaked in Luxury márkájú blézer méretét tekintve M-es, ami ugye nem sokat mond:)))
Ezért le is mértem;)
Vállszélesség: 38 cm.
Mellvonalnál: 44 cm.
Teljes hossza: 52 cm.
Ujjhossz: 63 cm.

Cipzárral záródik, és két patent is fogja alul-felül.
Két kis zsebe van, és a mell fölött egy-egy rátét. Amiért egyből megtetszett, azok a kis fém díszlapkák, amik a nyakvonalat, és a zsebeket díszítik, maivá, modernné téve az összhatást.

A buklé anyag összetétele viszkózzal kevert gyapjú, finom tapintású, lazán, sötétkék-fekete-fehér-szürke szálakból szőve.

Ez tényleg az a darab, amit kortól függetlenül mindenkinek ajánlok, akinek mérete!


És végre a közeli:
ilyen kis fémlapkák díszítik, és láthatjátok a felső patentot is, ami elrejti a cipzárt. 
A mellmagasságban lévő rátétek és a két alsó zseb klasszikus Chanel-fazont idéz!




Ára: 3.500,- Ft.

A licit szombat este 10-ig tart, sok szerencsét!

23 megjegyzés:

  1. 3500 ,- megvennem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Valójában vannak még képek, közelebbről, de egyelőre nem tudom feltölteni őket....:S

      Törlés
  2. Az elobbi 3500is en voltam:) A kepekrol is latni milyen szupern oyan regota keresek egy ilyen kabatkat. Remelem most osszejon:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor magadra ne licitálj!! :P
      igyekszem feltenni a képeket, amin a részletek is látszanak, de amúgy tényleg nagyon szép kis darab!)

      Törlés
    2. Igaz:) Nos lassuk kivel kell harcolnom erte :P

      Törlés
  3. :-)
    K.Évi vagyok ...

    VálaszTörlés
  4. Szió!
    Nem tudom,ezért nem licitálok.
    Tudod picike xs,s vagyok.
    Szép estét!
    Évi

    VálaszTörlés
  5. Juhéjj! :) Köszönöm Réka, régóta vártam egy ilyen csodás kabátra! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Gratulálok! Akkor a szokásos módon rendezzük;)

      Törlés
    2. :) Igen, akkor jövő héten intézem is! :)))

      Törlés