2012. október 2., kedd

Irodába

Ezt a blúzomat leginkább munkába hordtam, ha csinosnak és összeszedettnek akartam tűnni:)
A Gyes miatt már két éve áll a szekrényben, teljesen kihasználatlanul, pedig egy jól használható darab, csak nem babakocsi tologatáshoz....:P

Remélem Ti is láttok majd benne fantáziát, és valaki megmenti! Igazi őszi színei vannak: piros-barna-kávé- tojáshéj.
Külön szeretem az ujját, kicsit húzott, és rafináltan áthajtott megoldással készült. Kámzsás gallérja pedig szép esésű nyakvonalat ad. Deréknál kétoldalt övtartója is van, amibe egy max. 3 centis szalag, vagy öv fér bele.

Márkája: Next.
Számozását tekintve angol 12-es, azaz 40-es. (38-asoknak is nyugodt szívvel ajánlom, nem egy bő fazon)
Méretei: vállszélessége 42 cm, mellvonalnál 48 cm, teljes hossza 58 cm.
Anyaga szatén, 5 % elasztánnal, így van egy kis rugalmassága is.
dolgozóba menet

kámzsás nyakú





hátulgombolós:)  
 Igazából nekem most nagyon tetszik ez a színösszeállítás, keresem is a tökéletes piros ceruzaszoknyát, amihez a bézs-barna cuccaimat felvehetem:)))


Ára: 1.500,- Ft.
A licit csütörtök este 10-ig tart.

8 megjegyzés:

  1. Ez a blúz nagyon jól áll Neked, mert nagy, retro mintás és Te ehhez kellően magas és vékony vagy, így nem merem bevállalni, pedig tetszik. Kár, hogy senki nem licitál, pedig mutatós darab.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) Nagyon szerethető darab, a finom kis megoldásai miatt. Persze ezekkel a szempontokkal én nem számoltam...:P

      Törlés
    2. Nekem nagyon-nagyon tetszik, csak nem akartam annyira népszerűsíteni, hogy más is kedvet kapjon hozzá. :)

      Törlés
    3. Örülök, ha valaki hordani fogja, mert már nagyon régóta elő sem volt véve szegényke....:)

      Törlés