2013. március 26., kedd

Menta csipke

Ennek a felsőnek csupán egyetlen baja van, de az hatalmas! KICSI!!!!
Kicsi nekem.....brühühühüüüüüüü!
Pedig amúgy tökéletes. Kicsit válogatós vagyok csipke téren, sok mintára rámondom, hogy öreges:)))) Na erre ilyen jelzőt biztosan nem aggatnék, hatalmas lelkesedéssel próbáltam fel, aztán ugyanakkora elkeseredéssel konstatáltam, hogy kényelmetlenül szűk nekem. Naná, hiszen 36-os! :S

Pedig menta is, csipke is, szuper a fazonja, szexi a háta.....huh! előre irigylem azt, akire jó lesz!!!

A márkája Atmosphere, mérete angol 8-as (36-os).
Teljes hossza: 65 cm.
Szélessége mellnél: 44 cm.
Minimálisan nyúlik, nem rugalmas az anyag!
Ujja hossza 2/3-os, 45 cm.

Színesen:)






Alkalmian:)

Hasonló a nagyvilágból:


Induló ár: 3.000,- Ft.
A licit szerda este 18.25-ig tart!

19 megjegyzés:

  1. Többet nem tudok rászánni :((

    VálaszTörlés
  2. Vége, köszönet a licitekért!

    VálaszTörlés
  3. Ööö, az enyém :25-kor jelent meg...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. beállítom ilyenkor az atomórát a gépemen, és figyelem a mutatót. Másodperc pontosan nyomom az entert, ennél igazságosabban nem tudom megoldani:S Sajnálom Mária, talán legközelebb! Köszönöm a licitet!

      Törlés
  4. Válaszok
    1. a gép szerinti sorrend szerint igen.

      Törlés
    2. Óóóó, de jó! Köszi! Akkor egyeztetünk! :)

      Törlés