2013. március 26., kedd

Hófehér Noa Noa

Sokan szeretjük a Noa Noa márkát, olyan légies, bájos, finom holmijai vannak... És mindezt remek minőségben!
A szoknya, amit hoztam Nektek hófehér, tüllel és gyönggyel. Csípőig szűk, aztán bővülő fazon, azoknak is előnyös, akik nem nádszálkisasszonyok. A tüll fent rakva van, egy sor gyöngy zárja le a varrást, ahonnan indul.
Sajnos a gyöngyökből 3 helyen hiányzik néhány darab, erről csináltam közeli fotót. Pici türelemmel könnyen és egyszerűen pótolható.
A szoknya anyaga szövésében rombusz mintás, 100 % viszkóz, természetes anyag. Szép fénye is van, ami remekül mutat a tüll alatt!

Mérete L-es.
Teljes hossza: 60 cm.
Szélessége csípőnél: 43 cm.



néhol pótolni kell a gyöngyözést!

 Tüllök még:






Kezdőára: 2.000,- Ft.
A licit szerda este 18.30-ig tart.

23 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. óóóóó, csak most látom micsoda harc bontakozott itt ki...:O Rozka nagyon fifikás volt ezzel az utolsó emeléssel, gratula!

    VálaszTörlés
  4. Rozka: Köszönöm :) Előbb ellógtam a munkából, h tuti hazaérjek...így muszáj volt :)
    Egy régebbi liciten elhozott csipkeruhád még mindig hatalmas kedvenc. Sejtem, hogy ez is az lesz...
    Szülinapomra vintage-romantikus páros fotózást kértem a kedvenc fotósomnál, így meg is lesz örökítve :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)))))))))) ügyes voltál! Akkor sok gyönyörű képet kívánok Nektek, remélem majd mutatsz is egyet! ;)

      Törlés