2013. december 11., szerda

Farmering

Idén nem nehéz farmeringet venni.
6-7000 forintért már remek darabokat láttam a plázák üzleteiben.
A gond akkor kezdődik, ha az ember nem akar ennyit adni érte, sőt, még az 1000 forintos bekerülési költségen is húzza a száját. De nem lehetetlen, csak ki kell várni a megfelelő darabot!
(Férj ezen a ponton szokott kiborulni, mikor a legeslegjobbat akarom, lehetőleg ingyen!  És háborgok, hogy nem találom! :DDD)

Én ezt a használt, férfi farmeringet választottam, több hónapi keresgélés után. 3 euróba került, de jó az ujja hossza, fel is gombolható akár, és vagány koptatása miatt még színátmenetes is. És szűk. És indigókék. Szóval úgy döntöttem, megéri az árát.

Persze nem maradhatott el egy kis személyre szabás, hogy egy picit "rékás" legyen:P
Ehhez a kilós turkálóban szereztem be a hozzávalót, egy nagyon elnyúlt, de fénykorában szuper kis darabot: a vállain gyöngyökkel díszített,  csíkos pamut felsőt. 150 ft. volt.


Nemes egyszerűséggel levágtam a rátéteket, és átvarrtam az ingre. Próbálgattam, végül a másik variációban varrtam fel, de arról már nem készült közeli...



Így lett egy olyan farmeringem, amit akár a boltban is megvehettem volna, de így környezettudatosabb és költségkímélőbb voltam, ami sokkal jobb érzés, mint egy csomó pénzt elverni a plázában... (mármint nekem, de megértem azokat is, akiknek meg az az öröm:)

A farmeringet amúgy ezerképpen hordhatjuk, íme egy kis ízelítő abból, ahogy nekem tetszik!

csíkokkal, pirossal, és persze párducmintával...

kimagasló képminőség...:P

télen pulcsival kötelező, de legyen benne valami csillogás!


 (a képekért elnézéseteket kérem, se fény, se hely, se idő nem volt rá, és a gép félidőben lemerült, a kezem remegett, és sorolhatnám a bénázásom okait, de a fotók magukért beszélnek:P)

Pinterestről:
pulcsival, szőrmével, szövettel, csak legyen ami csillog!
nadrággal, szoknyával és állatmintával is ütős.





szeretem az egyszerű lezserségét, és hogy egy csillogó nyakékkel, vagy egy kockás ruhával új karaktert lehet adni neki
egy összeállítás, ami bizonyítja, hogy bármihez felvehető! ;)


2 megjegyzés:

  1. Kell_egy_farmering_most_rögtön!!! ;) A képek jók, szerintem legyél máskor is béna. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Judit, köszi! Örülök, ha kedvet kaptok hozzá, néhány szezonon át tuti alapdarab marad! ;)

      Törlés