2012. július 18., szerda

Beindul!

A költözés és utazgatások miatt a saját, vagy Nektek turkált ruháim helyett átadom a lehetőséget, hogy a megunt, vagy csak valami miatt nem használt szépségeiteket licitre bocsássátok!
Elsőként cipők érkeztek, mutatom is a sort kezdő versenyzőt:)))

(a leírásokat mindig a tulajdonosok adják meg, de persze a kommentekben tőlük is kérdezhettek nyugodtan! Én ezen a ponton kiszállok a képből, és átengedem a terepet. Fizetést, átadást már Ti intézitek magatok között:) Sok sikert mindenkinek!!!)

Lenne nekem egy csodaszép, szupergyönyörű, fekete lakk balerinám - eladó. Szerelem volt első látásra, gyakorlatilag azonnal belezúgtam, kettőt pillogtam és "heellocipő!", ..semmi perc alatt levett a lábamról. 
Egy a bökkenő csupán: 3 óránál többet nem bírok ki benne - dacára annak, h 38as..:(((
Nálam lehúzott masszív 2 hónapja alatt 3+1x volt rajtam összevissza: első alkalommal 5 órát, második és harmadik alkalommal már csak 3-3at. (Utolsó alkalommal pedig akkor, mikor felvettem lefotózni, hogy közszemlére tehessem). Több esélyt ellenben sajnos nem tudok neki adni, egy ilyen cipőt ennyi idő alatt vígan be lehet törni. Ő nem az én méretem és nagyon úgy tűnik, nem az én cipőm. Ez ennyi..!

Állapotát tekintve szerintem igen megkímélt, hisz egyik alkalommal sem túrázni vagy kocogáshoz vettem fel. De mindezt bizonyítják a képek úgyis. 
Tény, hogy nem az a shabby-country vagy provance-i vonal, de ettől még nem zárom ki, hogy némi érdeklődésre számot tarthat ez a csinos kis topánka, mert amúgy a maga műfajában szerintem egy nagyon pompás kis gyöngyszem. Nem csupán kiegészít egy-egy öltözéket, hanem fel is dobja, legyen bár az ember lányán farmer és nőcis póló, csini szoknya, esetleg dögös-bulizós ruha. 
Vagány, de egyszerű, sokarcú és frappáns. És egyáltalán: egy hibátlan és stílusos választás. 
Ezért hát mégis ide való;)    (Köszi! A szerk. ;)

Anyaga: szintetikus, alul-felül.

Mérete: számozás szerint 38-as, de én 37 (max. és vékonyka lábujjú 37,5)-es lábúaknak javaslom leginkább.



És hogy mihez is jó egy ilyen alapdarab?

ha ki szeretnénk emelni egy hangsúlyos ruhadarabot...

laza szereléshez

maszkulin stílushoz;)

Anyukáknak rohangálós, de ezért "jólisnézzekki" cipőnek

és tulajdonképpen bármihez, ha egy kis lakkal szeretnénk feldobni az öltözetünket....;)



Kikiáltási ár: 2.200.-

A licit szombat este 10 óráig tart!
Hajrá!!! ;D

2 megjegyzés: