2012. július 27., péntek

Ciklámen papucs masnival

Ez a bőr felsőrésszel rendelkező River Island papucs azonnal megragadta a tekintetem, és gyorsan lecsaptam rá;) Remélem jól tettem, és lesz rá jelentkező, mert szerintem igazán csinos kis darab!

Egyrészt üvölt róla a minőség, másrészt baromi trendi, vagány és csinos!
Az enyhén lakkozott bőr meglepően puha, az arany szegecsek és díszek pedig rengeteget dobnak az összhatáson. És bár fának látszik, a talpa egy az egyben műanyag, így halkabb és könnyebb is.
Teljesen új, sosem használt darab, egyelőre nem jöttem rá, hogy kerülhetett a bálába:))))

Mérete 37-es!
Belső talphossza 24 cm, sarokmagassága 9 cm.






Szívből ajánlom Nektek, hiszen ezzel a rafinált kis darabbal könnyen és egyszerűen fel lehet dobni bármilyen öltözetet!
És ne féljünk a színektől, bátran keverjük őket!!!!


Induló ár: 3.200,- Ft.

A licit hétfő este 10.05-ig tart!



3 megjegyzés:

  1. Atyaúristeeeen! De gyönyörű!!! Csak kicsi... :(

    Előre grat, bárkié is lesz! :)


    U.i.
    Mi most bátrak voltunk a színekkel. Kislányom szobáját festettük, narancs és pink az alap szín, mint a táska, és egy-egy falrész csíkos de vannak pöttyök is. :) Szóval hajrá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűűű Judit, biztos nagyon klassz lett a szoba!!! ;)

      Törlés