2012. július 28., szombat

Türkiz kedvenc

No ezzel a rucival bajban vagyok, mert nagyon megtartanám magamnak.....!
Úgyhogy ha esetleg senki nem licitálna rá, talán annak örülnék a legjobban:PPP

Szeretem a színét... A fazonját, hogy olyan kis egyszerű, de mégis rafkós az ujja miatt. Aztán az arany cipzárat is szeretem a hátában,és nagyon-nagyon szeretem a 100 % selyem anyagát, amiben istenien érzem magam....
Szeretem, hogy csupán az öv megválaasztásával egészen más jelleget lehet adni neki, és az öltözéknek.
Szóval igazán jól kihasználható darab, nem csak munkába járásra, de randira, buliba, alkalomra is fel lehet venni. Szóval szeretem.

Márkája Reiss, mérete 10-es, azaz 38-as.
Anyaga 100 % selyem, amely bélelve van.
Szélessége mellvonalnál 47 cm, teljes hossza 93 cm.




És hogy én mit látok benne??!
Ezt:
bármilyen állatmintás kiegészítővel nagyon vagány!

ugyehogy???!!! ;)

királykékkel, mentával, bézzsel, rózsaszínnel....nagyon jól kombinálható!

korallal, naranccsal is szép, és ugye az arannyal!!!
Kezdőár: 3.500,- Ft.

A licit szerda este 10-kor zárul, sok sikert!

8 megjegyzés:

  1. Ugye olvastátok, hogy szerda este jár le???!

    VálaszTörlés
  2. Így is érvényes a licitem, hogy névtelenként jelenek meg? Nem értem, mi a probléma...
    Kriszti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, érvényes! Valószínű a profil megadásnál nem talált regisztrált nevet...(vagy nem'tom:))) Az a biztos, ha a hozzászólásba is beírod a neved, akkor nem lesz kavar a végén;)

      Törlés
    2. Kedves Kriszti! Mint a licit nyertese, kérlek jelentkezz a boudoir.bolt@gmail.com címen!!!!

      Törlés