2012. július 28., szombat

Maga a tökély!

Mikor elkezdtem a Próbafülke albumot, sokan áhítoztatok az egyik szoknyámra.
Nem véletlenül, hiszen nekem is egyik kedvencem. Tökéletes, örök darab, annyira nőies és klasszikus, hogy sosem megy ki a divatból.
Na most találtam egy egészen hasonló kis darabot, és azért mondom hogy "kis", mert nekem sajna kicsi. Nagyon-nagyon gondolkodtam, hogy mégis megtartom, nem baj, ha alig kapok benne levegőt:)))

Egyszerűen tökéletes!!!!
A színe egészen halovány, púder rózsás-bézs. Levarrott rakott derekába egészen vékony öv illik, amely fölött a rakás még külön díszíti a derékvonalat! Persze van zsebe, és selyem alsószoknyája...
Csodás sziluettet ad, nekem ez, és a ceruzaszoknya  a tuti nyerő szoknyatípus:)

Márkája H&M, mérete 36-os :((((
Anyaga 95% pamut és 5% fémes hatású szövet, ettől van csodás fénye a szoknyának!
Elöl cipzárral záródik.

Derékbősége 35 cm, teljes hossza 57 cm.






És igen, ilyen csinos!




tagadhatatlan kedvenc!!!!

Kezdőár: 3.500,- Ft.

A licit kedd este 10-kor zárul, sok sikert!

21 megjegyzés:

  1. 3800:)

    végre egy szoknya ami jó lenne rám:)

    Kinga

    VálaszTörlés
  2. Aki megszerzi magának tényleg nagyon jól jár, mert tökéletes darab! (nem vettem a fáradtságot, hogy kivasaljam, de úgy tündökölni fog, mert szépen kijön majd a fénye!)Sajnos én csak levegővétel nélkül tudom hordani, de még így is egy napig gondolkodtam, hogy megtartom:)))

    VálaszTörlés
  3. Ennek a méretnek én is örülök:)
    4000-ért szívesen megvenném.

    VálaszTörlés
  4. Közel áll hozzám!
    4100-zal folytatom a licitet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy újabb közös? hm.. :)

      Törlés
    2. mikor az ízlés és a méret találkozik....:DDD

      Törlés
    3. ...az viszi fel majd az árat :) de megéri! :)
      4.200 :P

      Törlés
  5. 4300:P
    még beleférek 10 előtt a licitbe:)
    Kinga

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj lányok, gyorsan visszaolvastam mit írtam, de jól emlékszem, és ez kedd este fog lejárni!!!!

      Törlés
    2. jaj és ma hétfő van, igaz, én szenvedek időzavarban, bocsánat, nem baj senki se licitáljon már ha lehet:))

      Kinga

      Törlés
    3. :))) igen, figyeljetek! ;)

      Törlés
  6. 4.400! Most lemegyek a kutyával, ne tessék elvinni az orrom elől! :D

    VálaszTörlés
  7. Válaszok
    1. Andi, biztosra mentél???! :D

      Törlés
    2. Az ember, aki magára licitál :)
      De igen, igyekeztem :D

      Törlés
  8. Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. :)
      Jó lett rád az a naci, felpróbáltad már? Nagyon kis csini! :)

      Törlés