2012. július 29., vasárnap

Mert a rojtos menő...!

Én nem is tudom, hogy jött be ez a rojtos divat, de egyszer csak itt volt! Mint ahogy itt vannak a turikban a ruhák is ebből a vonalból. Nekem tetszenek, de én vállaltan '20-as évek rajongó vagyok...:)))

Az előző rojtoshoz képet, ami incifinci volt, ez egy nagyobb méret, és visszafogottabb színvilág. Acélszürke leginkább, de van egy kis kékes beütése is. Nagyon tetszik a hátmegoldása, és hogy elöl rövidebb, míg hátul szép ívelten lelóg, remekül kiemelve a lábakat!  (még az én lábaim is jól néznek ki benne, pedig piszkafák!:)


Márkája Asos (ha Asos-t találok, az kivétel nélkül mindig jó...!), mérete 42-es.
Bősége mellvonalnál 50 cm, hossza elöl 95 cm, hátul 140 cm.

egy jó lánc kívánkozik az elejére...


nagyon klassz a háta!!!!



A kifutók most tele vannak rojtokkal:
mondom! ;)))
egészen hasonló fazon, csak kevésbé csinos!



most mindenhol ott vannak a rojtok


bátran hordjuk utcára is!!!


Ára: 3.000,- Ft.

A licit kedd este 10.10-ig tart, sok sikert!

11 megjegyzés: