2012. július 28., szombat

mikor az arany a korallal találkozik...

Nyár elején a Zara kirakata tele volt ezzel a kombinációval...
Aztán nyár közepén ráakadtam erre a rucira, és gyorsan elhoztam, hogy hohóóóó, ez kell nekem, majd jól magamra szűkítem....
No ebből eddig nem lett semmi, sajna egyáltalán nincs időm ilyesmikre, úgyhogy adok egy esélyt másoknak, hátha megtetszik valamelyikőtöknek annyira, mint nekem:)))

Ugye a színe tökéletesen divatos, nagyon szépen emeli ki egymást az alsó és felső rész. Az arannyal átszőtt, tört fehér, brokátos, csónaknyakú mellrész merevségét a könnyed, két rétegű muszlin szoknya oldja. Ráadásul hátul két kis masni visz játékosságot a ruhába, amitől számomra nagyon szerethető és kedves darab!

Ja, és egyik kedvenc márkám, a Monsoon gyártotta, továbbá még a cetli is benne van!
Mérete (és itt a bibi) 44-es, mellvonalnál 55 cm, teljes hossza 90 cm.






 Nekem idén nagyon bejön ez a szín...



Kezdőára 3.000,- Ft.

A licit kedd este 10.07-kor zárul, sok sikert!

12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a ruha!
    A 44-es méret az milyen 44es? Olyan hihetetlen hogy mellnél körben 110cm lenne...sokkal kisebbnek néz ki.
    Csak sóvárgok, hátha összemegy egy konfekció 38-asra:)

    VálaszTörlés
  2. hmmm, normál 44-es....:) Ha összemegy 38-asra, akkor csak úgy, hogy magamra szűkítem és megtartom! :PPP

    VálaszTörlés
  3. Így nagyon tetszik, de nem merem bevállalni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)))) Igen, mindig ez a nagy dilemmám, mikor nagyobb méretben találok gyönyörű ruhákat, hogy tudom, nem fogjátok bevállalni...:) Ezt én simán beszűkítem magamra, ha itt nem kell senkinek, ezért is hoztam el a boltból, de annyi szépséget szoktam otthagyni csak azért, mert nagy méret, hogy ezt el sem merem mondani!

      Törlés
  4. nekem tetszik! megírnád a UK méretet? köszi!

    VálaszTörlés
  5. A szállítási költség mennyi lenne? és körülbelül mennyi idő alatt érne ide? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. postai levélként küldöm, aminek a díja aszerint változik, hogy milyen szolgáltatást kérsz rá: elsőbbségi, ajánlott, stb. Továbbá az is kérdés, hogy hol van az az "ide"...? :)

      Törlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés