2012. július 28., szombat

Ragyogj farmerben!

A visszafogott csillogás kedvelőinek ajánlom ezt a farmernacit, amely ezüstös fényben ragyog:)
Csinos, egyenes szabása teljesen hétköznapi, azt a bizonyos pluszt fénylő anyaga adja, amitől mégis különleges lesz.
Teljesen új, senki nem hordta még!

Bárhova felvehető, hétköznapokra vagy ünnepre, szerintem minden körülmények között megállja a helyét. Kb. a fehér farmerrel vetekszik, csak a most nagyon menő metálos irányzatot erősíti.

Márkája Amisú, mérete 28-as.
Anyaga 97 %-ban pamut, a fennmaradó 3 % elasztán.
Csípőnaci, szélessége a csípőnél 40 cm.  Hossza 105 cm (még nekem is jó!!!!:O)

Én nem apróztam el, és tovább fokoztam a csillogást, na de ismertek már milyen szarka típus vagyok:DDD

persze a cipzárt most sem tudtam felhúzni:PPP


nem egyszerű magamat fényképezni:D



Kezdőár: 1.500,- Ft.

A licit hétfő este 10.07-kor zárul, sok sikert!


9 megjegyzés:

  1. Huh ha nem most lennék szülés előtt 2 hónappal és tudnám, mi a méretem :D még az átalakítás is bevállalnám, ha lenne mihez viszonyítani :D
    na majd jövőre :P

    VálaszTörlés
  2. Háát, necces, de bepróbálom! :)
    1900 Ft.!

    VálaszTörlés
  3. Enyéééém???
    Elvileg jónak kell lennie. Beugrok érte!:)

    VálaszTörlés