2012. július 30., hétfő

Vadító csipkemini

Elasztikus miniruha, ráadásul csipkével, halvány barackszínben.... Hát kell ennél több?
Nem! ;P
Szépséges a csipkéje, még a virágok közepe enyhén fénylik is, nagyon dekoratív, őrült csinos darab, hogy a karöltőjét körbeölelő fodrokat már ne is említsem...!
Nézzétek!!!

Márkája AX Paris, mérete 12-es. Ehhez csak annyi megjegyzést fűznék, hogy szerintem a 38-40-es méretűeken egyaránt jól mutathat!
Mivel az anyag elasztikus, mellvonalnál  38-tól 45-centiig enged az anyag anélkül, hogy torzulna a minta. Teljes hossza 92 cm.







Ára: 3.500,- Ft.

A licit szerda este 10-ig tart, sok sikert!


28 megjegyzés:

  1. Én a helyedben megtartanám! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nagyon tökéletes rajtad. :) Szimplán ennyi az indokom.:) Mondhatnám: mintha rád öntötték volna.:)))

      Törlés
    2. óóóó, sajnos ezzel az indokkal már belefulladtam volna a cuccokba:)))) inkább az szokott dönteni, hova tudom felvenni...;)

      Törlés
  2. Meggyőztél! :) És hát ugyan ezen ok miatt nem licitálok a másik csipkésre... :(

    VálaszTörlés
  3. Imádom a csipkét!!! 3800

    VálaszTörlés
  4. Csodálatos!
    Nagyon-nagyon szééép!
    Tegnap vettem egy csipkeruhát... Nem bírtam ki. Azzal vigasztalom magam, hogy nagy lenne rám! :)))

    VálaszTörlés
  5. 4100-ért nagyon, nagyon szeretném! :)) Kittu

    VálaszTörlés
  6. 4500 Ft-ért én még jobban szeretném;) T. Bernadett

    VálaszTörlés
  7. 4700:) T. Bernadett

    VálaszTörlés
  8. Válaszok
    1. Köszönöm szépen, mindjárt jelenkezem. T. Bernadett

      Törlés
  9. Na jó, akkor ez sajnos nem lesz az enyém, sok örömet hozzá! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és gratulálok, nagyon szoros volt:) T. Bernadett

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  10. Köszönöm szépen mindenkinek, nagy hajrá volt! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Réka, remélem hamarosan valami hasonló gyönyörűséget hozol... ;)

      Törlés