2012. június 11., hétfő

Csodás fehérség

Ez a szoknya a tökéletes példája annak, hogy nem bírok otthagyni bizonyos dolgokat. Szerintem mikor egy fél éve elhoztam, már akkor tudtam, hogy nem fogom felvenni, mert ez az x-edik gyöngyös-flitteres szoknyám, ráadásul egy picit bő is rám, így csak lapult a szekrényben.
Remélem valakinél méltó otthonra talál, és rendszeresen sétálni viszik majd, mert megérdemli!!!


Szóval: fehér vászonszoknya, méretezése szerint M-es. Derékbősége 42 cm, hossza 64 cm.
Szintén vászonból van egy alsószoknyája, aminek az alján finom tüll van, gyöngyözve. A felső szoknyán elöl gazdag, virágmotívumos hímzés és gyöngyözés, flitterezés látható, de az egésznek nagyon bájos, visszafogott hatása van, mivel csupa hófehér!
Az oldalvarrásokból egy-egy megkötő megy hátra. Könnyű, légies nyári darab, nem csak alkalmakra!!! Kár lenne a szekrényben tartani....

egyszerű, A-vonalú szabás

gyönyörű munka!

én beleszerettem ebbe a hímzésbe


feketével, komolyan:)
csillogósra véve a figurát:)))
Kikiáltási ára: 1.500,- Ft.
Indulhat a licit!

Az aukciót csütörtök este 10-kor zárom:)


A képek klikkre nőnek!!!

28 megjegyzés:

  1. Mikortól lehet rá licitálni?

    VálaszTörlés
  2. Jaj, igazad van, nem írtam árat!!!

    VálaszTörlés
  3. Szia! Itt kell licitálni? Licitlépcső van?

    VálaszTörlés
  4. Igen itt lehet licitálni, a kommentekben. A licitlépcső min. 100,- Ft.;)

    VálaszTörlés
  5. A fekete cipő is álomszép. Megkérdezhetem, hol vetted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. uhh, hát most gondolkozom, de nem ugrik be. Turkálós, az biztos, de hogy melyikben????! Már nem tudom. 2-3 éve vehettem, nagyon szeretem, tökéletes darab a számomra:) A márkája amúgy Fiore.

      Törlés
  6. hoppá! ilyenkor mi van? aki hamarabb tette ugyanazt az összeget az viszi, igaz? :O

    VálaszTörlés
  7. Ó, neee! Gratulálok a szerencsés nyertesnek, sajna lemaradtam a végéről!

    VálaszTörlés
  8. Akkor én vagyok a nyertes? Hurrá, hurrá! Köszönöm! Hogy, és mikor kell fizetnem? Bár még a lilára is licitáltam, tehát, ha esetleg nyernék még, akkor együtt küldhetnéd. Mónika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, ha sikerül elvinned a lilát is, egyben küldöm! Kérlek küldj egy mailt a boudoir.bolt@gmail.com-ra, és küldöm az infókat! Köszi!

      Törlés
  9. Nem lehet valahol máshol licitálni legközelebb? Beléptem, utána még külön (olvashatatlan) jelszó-beírást kér a licit előtt...szóval, nem nevezhető gördülékenynek az összeg elküldése...:-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. megpróbálom kiiktatni a szóellenőrzést, de más felületet nem igazán tudok a liciteknek biztosítani...:( Ha valakinek van ötlete, szívesen fogadom! Egyébként időben beért a licited, azzal nem volt gond.

      Törlés
    2. Időben beért, csak 3-4 lépésből, esélyem sem volt újabb összeget beírni, mert ez az egy is sokáig tartott és macerás volt. A Facebookon nem lehet licitálni? Felteszed a fotót, és alatta hozzászólásként?

      Törlés
    3. Sajnos nem lehet, a FB bünteti a liciteket. Jó esetben is lezárják az oldalam, ha feltűnik valakinek, és jelenti... Azt pedig inkább nem reszkírozom. Remélem a nehézkes hozzászólás problémáját sikerült kiiktatni a szóellenőrzés törlésével, és ezentúl egyszerűbb és gyorsabb lesz! Próbáljuk meg! ;)

      Törlés
  10. én is így jártam a matrózcipőnél

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nálam nem jelent meg a szóellenőrzés, úgyhogy jó, hogy szóltatok, most kivettem, remélem így könnyebben megy majd!!! Bármilyen gond van, mondjátok, hátha tudok rajta javítani! Köszi:)

      Törlés