2012. június 13., szerda

Zöld Mango:)

Ezt a zöld szaténruhát a Mangóban vettem. Ritka alkalmak egyike volt, nem szoktam normál üzletben vásárolni:) Összesen egyszer volt rajtam, egy esküvőn (korall színű kiegészítőkkel), azóta sem tudtam hova felvenni...:S Pedig csini, jól is érzem magam benne, és nem igazán megy ki a divatból. Van rajta asszimetrikus vállmegoldás, fodor, pliszé, de mégsem túl sok vagy giccses. Szerintem.
De döntsétek el Ti!

A mérete M-es, a Mango szerint:) Mell alatt 38-39 cm széles, teljes hossza 140 cm. Mivel az anyag ferdén van szabva, elég jól enged szélességben, és szép az esése is.
Alá van bélelve, így nem tapad a testre és húzódás nélkül omlik alá:)

kicsit spanyolos :P


hátulról sellős:)


Valahogy erről a zöld ruháról mindig Keira estélyije jut eszembe...:)















Én 4.500,-ért megválok tőle, ha nehezen is....
Péntek este 10:07-ig tart a licit!

A képek klikkre nőnek!

4 megjegyzés: