2012. június 6., szerda

Mert a türkizt szeretem!

Habkönnyű nyári pántos fölső, aminek nem csak a színe, de a mintája is az idei év slágere!
Sorthoz, de szűk szabású szoknyához, capri nadrághoz is el tudom képzelni...
A dekoltázsnál pici horgolt csipkével és kókuszgombokkal díszítve.
Angol 16-os méret, azaz 44-es. Szélessége a mellvarrásnál 50 cm, hossza kb. 70 cm, de a pántja állítható, így ez változhat.
Márkája New Look.

Kikiáltási ára: 300,- Ft.


Én tuti így hordanám leginkább, vagy a fehér capri nadrágommal...:) És ami csak most tűnt fel, mikor rajtam volt, hogy nagyon kellemes az anyag, de nem is csoda, mert 76 % pamut és 24 % selyem keveréke!!!

10 megjegyzés:

  1. Húúú ez nagyon jó és a méretem! :)

    VálaszTörlés
  2. Gyorsan szólok, mert ide nem írtam ki, hogy erre is vasárnap este 10-ig lehet licitálni!
    De nem bánom ha meghagyjátok;)))

    VálaszTörlés
  3. Én kérnéééém! Ezt elfelejtettem közölni tegnap :D

    VálaszTörlés
  4. Tudo, hogy még 1 óra, de mondd, hogy az enyééém! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) szerintem tedd rá, amennyit max. adnál érte (akár az utolsó percben), nehogy a legvégén meglepetés érjen;) Én legalábbis így szoktam...:D

      Törlés
  5. Köszi Lányok, Poopyval mailben egyeztetek!

    VálaszTörlés