2012. június 23., szombat

Neon rojtos döglesztő

Szintén egy dögös, bulizós ruha, ami nekem igen tetszik:))) Kíváncsi vagyok, Nektek mennyire! A legújabb trendet lovagolja meg a natúr-neon kombinációval, ráadásul a számomra legszerethetőbb verzióban. A rojtjaival egészen különleges, pedig csak egy szimpla miniruha. Az alapruha szabása rafinált, de nem hivalkodó, a főszerep a neon-narancssárga rojtoké.

Ezt a nem mindennapi darabot a New Look dobta piacra, a limitált Gold by Giles kollekcióban, Giles Deacon tervezésében.
Mérete 12-es, azaz 40-es, elasztikus anyagának összetétele 55% polyester, 42% pamut és 3% elasztán. Szép a fénye, rugalmas és kellemes viselet!

Teljes hossza: 83 cm. (miért csinálnak mindent ilyen rövidre????!!!!)
Szélessége mellvonalban: 40 cm

Oldalt hosszan cipzárral nyitható.

senkit ne tévesszen meg, ez normál hosszúságú miniruha, csak én vagyok extrém magas!

dögös:)

eleje

háta

a színek...ugye?

nude ruha+ láncos neon nyakék

szerintem ebben a ruciban még Mosst is lekörözhetjük, bár az állatmintás kiegészítő nagyon jóóóó ötlet!!!!

idén mindenhogy menő, csak neon legyen natúrral!

Ára: 2000,- Ft.
A licit hétfő este 10-ig tart!


A képek klikkre nőnek!

15 megjegyzés:

  1. Eddig szerettem a hosszú lábaim, de hogy vegyek fel ilyen rövid ruhát hozzá? :(
    Amúgy nagyon teccccik!!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de ugye nem azt nézed, hogy rajtam meddig ér??? Mert gondolom Te nem vagy 182 centi magas:)))

      Törlés
    2. Hm. Holnap lemerem, meddig erne... Rabeszeltel :-)

      Törlés
    3. ja hogy 40-es... elvarázsolt ez a ruha teljesen, észre se vettem a méreteket :D

      Törlés
    4. :))) igen, nem árt elolvasni a leírást sem!!! ;D

      Törlés
  2. Szia, 2500-at adok érte. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia. Én adnék érte 3000-et is :):)

    VálaszTörlés
  4. baaah, istenkirály ruci. Nagy-nagy kár (részemről), h 40es..:( Ui: kate lekörözhetetlen:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj ne mondd már, hát hogy néz ki oldalról???!!!! :DDD

      Törlés
  5. Részemről 3300 :)

    VálaszTörlés
  6. Akkor az egyém? Nóra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. HA te adtad rá a 3.300-at, akkor igen! ;) Gratulálok! Kérek egy mailt a boudoir.bolt@gmail.com-ra, köszi!

      Törlés
  7. De jó! írtam, többször is átment, bocs, valami gond volt.

    VálaszTörlés