2012. június 7., csütörtök

Gyerekek, nem lesz ez így jó!

Még el sem kezdtem, de már látom, nem lesz ennek jó vége!!!
Így, hogy nincs az a kontroll, hogy tényleg, igazán mire is van szükségem, hát így én ugye elhozom, ami szem-szájnak ingere. Csakhogy aztán addig nézegetem, próbálgatom itthon, hogy teljesen belehabarodok, és most mondjátok meg, hogyan váljak meg ezektől?????!!!!

valahogy utólag mindig kiderül, hogy minden megy egymáshoz...;)

Spotlight ruha, 100% selyem, és irgalmatlan jó a szabása!!!


River Island táska, pfff, mindent tud, amit egy dögös táskának kell....

 fel is kellett avatni:PPP

11 megjegyzés:

  1. Köszi:) Nem akartam még egy csini cipővel is megdobni, így is csak az oviba mentem:PPP

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép minden darab, csini vagy!!:) Nagyon tetszik a táska!!!

    VálaszTörlés
  3. A táskát jó pénzért oda adom, csak még szoknom kell a gondolatot:))) De majd felkerül licitre, lehet figyelni! ;D

    VálaszTörlés
  4. Mikor lesz ez a táska liciten??

    VálaszTörlés
  5. Lehet hogy nem lesz, Anyum lestoppolta....;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha Anyukád megunná vagy mégsem kell neki, szóval még mindig nagyon szeretném ezt a táskát.:)

      Törlés