2012. június 14., csütörtök

Egy saru, amért már megint sírok....

Könnyebb lenne, ha nem lennének ilyen szépek.....
Ezt pl. magamnak próbáltam, de miután klaffogtam benne 2 kört az üzletben, fájó szívvel le kellett mondanom róla... Pedig mióta keresek már egy ilyen szépséget!!!!!!
Imádom a pezsgő vagy arany színű sarukat, mert mindenhez, de tényleg MINDENHEZ felvehetőek nyáron! Volt is nekem, csak teljesen tropára hordtam, konkrétan ketté vált a talpa. Azóta sem találtam helyette másikat, erre itt van ez, minden szempontnak tökéletesen megfelel, csak nagy:( Nekem.

River Island márkájú, 8-as, azaz 41-42-es méret, műanyag talppal, bőr felsőrésszel. Sosem volt hordva, bolti állapotú, gyönyörű!
A pezsgőtől az aranyon át az egészen halvány rózsaszínig terjed a virágok színe, amik bőrből vannak. A pántok tört fehér színűek, a talp elöl arany szegecsekkel van kiverve, ahogy a képen is láthatjátok. Nagyon szépséges!!!!!


Belső talphossza: 28 cm.
A sarka picit meg van emelve, pontosan 1 centit:)





A licit 3.000,- Ft-ról indul, és szombat este 10 óráig tart!

12 megjegyzés:

  1. nekem 40-41-es lábam van, de holnap estig nem tudok utánanézni, hogy is kell licitálni :(
    ráadásul le is csúszom róla :(
    nagyon-nagyon tetszik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt kell licitálni, írsz egy hozzászólást, hogy mennyit adnál érte. Ha nem vagy gépközelben, mikor a licit lejár, akkor érdemes korábban megadnod azt a maximális összeget, amennyit Te rászánnál, így ha valaki Rád is licitál, nem fog fájni a szíved, mert annyit már úgy sem adtál volna érte. Ha pedig alattad maradnak, akkor a Tiéd! Én így szoktam csinálni, de biztos mindenkinek meg van a maga módszere:)

      Törlés
  2. 3500 az ajánlatom!
    Holnap mi is elutazunk,csak jó szerencsében bízok :-)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Hátha...! Eddig mindenkinek nagy;)

      Törlés
    2. A kedvenc arany sarumat eltáncoltam egy feledhetetlen leánybúcsún,ez a gyönyörűség méltó utódja lenne :-)!
      Legközelebb szerdán leszek csak net közelben....;-)))

      Törlés
  3. Én nem licitálok, mert nagy, de nagyon sajnálom, mert igazán tetszik!!! (mint minden:)) Már előre irigylem a nyertest!

    VálaszTörlés
  4. köszönöm az információt.

    nekem megér 4000-et, de majd este még be tudok nézni, akkor már otthon leszek gépközelben, telefonon nem az igazi :)

    VálaszTörlés
  5. mi a további teendő, ha én nyertem?

    VálaszTörlés
  6. kérlek küldj egy mailt a boudoir.bolt@gmail.com címre, és küldöm az infókat! Köszi!

    VálaszTörlés