2012. június 6., szerda

Ünnepélyes megnyitó!

Na sziasztok, üdvözlök mindenkit az Öltöztetőben!

Gondoltam nem kellene szétoffolnom a FB oldalt, meg ugye nem is érdekel mindenkit a sok gönc, cipő meg egyéb, ezért gyorsan átpaterolom a ruhás részleget ide;)
Itt tudunk majd virtuálisan turkálni, és bonyolítani a liciteket.
Mivel a FB szabályzata úgy módosult, hogy csak az előfizetők linkjeit teszi közzé a követőknél, ezért arra kérnélek Benneteket, hogy ha követni akarjátok a frissítéseket és a legújabb szerzeményeket, akkor iratkozzatok fel ennek a blognak a hírlevelére! Máshogy sajnos nem biztos, hogy mindenkihez eljut, ha valami újdonság felkerül a blogra...

És hogy mit találhattok majd itt?
Mindent, amin nekem megakad a szemem a beszerzőkörútjaimon, de valami miatt sajnos nekem nem jó:)))
Olyanok is lesznek, amik régóta a szekrényemben lapulnak, de sosem veszem fel, mert vagy nincs alkalom rá, vagy mert kifogytam belőlük a terhességek után.
Lesznek nagyon édes kisfiú- és kislányruhák, továbbá cipők, övek, táskák.
Ha Nektek is van egy-egy alkalmi darabotok, amitől már megválnátok, küldjetek képet róla nekem, és én felteszem ide nagyon szívesen, hátha valakinek pont az a szíve vágya!

Nem mondom, hogy hatalmas élet lesz ezen az oldalon, mert nem tervezem ezt ipari méretekben csinálni, nekem ahhoz nincs idegzetem:) De alkalmanként, mikor tényleg valami kihagyhatatlant találok, inkább elhozom Nektek, mint hogy visszategyem a kupacba, a sorsára hagyva!!! Ugye?

A vásárlás menete a következő: A feltöltött ruhákhoz megadok egy kezdőárat. Ez akkora összeg, amiért én már el tudom engedni az adott cuccot:) De ha valami iránt többen is érdeklődtök, akkor hagyok időt licitálni, így talán több az esély megszerezni egy-egy kiszemelt példányt. Minimum 100,- forintokkal lehet emelni a tétet, és a licit nyertese az, aki a lezárás pillanatában a legmagasabb összeget ígérte.
Én a nyertesnek az ország bármely pontjára elpostázom az árut, illetve Szegeden személyesen átadom. Megpróbálok majd kiépíteni valamiféle hálózatot, hogy néhány városban legyen egy-egy átvevő pont, de ezt még szerveznem kell:)
Ötleteket, javaslatokat szívesen fogadok!

Szerintem ennyi elöljáróban elég is, koccintsunk egyet, aztán irány nézelődni! ;))))


10 megjegyzés:

  1. Hirtelen jött, tegnap éjszaka:)))))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó kis éjszakai ötlet! Ha lehet, akkor legyenek párnák is, láttam a fotót amire lecsaptál régebben. Tehát gondolj ránk is, ha látsz valami kihagyhatatlant, de neked már tele Boudoirod :-)

    VálaszTörlés
  3. és itt a kommentekben kell licitálni, vagy vak vagyok és nem találok másik lehetőséget?

    VálaszTörlés
  4. úgy gondoltam, hogy adott bejegyzésben, a kommentek során folyhatna a licit. Sajnos a FB bünteti az árveréseket az oldalon, pedig egyszerűbb és főleg interaktívabb lenne... Úgyhogy egyelőre ezt tudtam kitalálni;) Próbáljuk ki!

    VálaszTörlés
  5. Nekem is tetszik, csirió!:))

    VálaszTörlés
  6. Szuper az ötlet!:) Gratula!
    Remélem van ami hozzám is költözik! :))))))))
    Budapesten bárhova elmegyek érte!

    Évi

    VálaszTörlés
  7. szuper az oldal, és gratula a jó ízléshez... le kellene fogynom... (44) :-((((

    Otti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, üdv az oldalon! Azért így is biztosan találsz magadra valót, most épp sok nagyobb méret van porondon! ;)

      Törlés