2012. június 21., csütörtök

Gyöngyözött púder top

Sokszor jött jól ez a kis gyöngyös top, de mióta kaptam egy ugyanilyen színű Lagerfeld darabot, az valahogy kiütötte a nyeregből:))) Így csak áll a szekrényben, mellőzötten.
Megmutatom, hátha valaki kimenti! :D

Amaranto márkájú, 40-es méretű felső,  finom púderrózsaszín alapon art decos hangulatú gyöngyözéssel:)
Hossza: 64 cm.
Szélessége 48 cm.



könnyed kis darab...
hátul sima




Ára: 1.000,- Ft.
A licit szombat este 10:02-ig tart!

A  képek klikkre nőnek!

16 megjegyzés:

  1. az óra el van amúgy állítódva...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, próbáltam beállítani, de visszaugrik erre... de nem ezt az órát nézem, hanem a gépen beállított atomórát.

      Törlés
  2. juhúúú, hihi!:) köszi...:) mi a teendőm?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kérek egy mailt a boudoir.bolt@gmail.com-ra, és küldöm az infókat!

      Törlés
  3. Hát, már megint nem engedett licitálni, az 1.500,-öst még igen, utána pedig kérte a profil kijelölését, ezt meg is próbáltam, de nem történt semmi...asszem, feladom, Réka. Így nem tudok elég gyors lenni. Nem is nézem az oldalt, mert csak a szívemet fájdítom...:-(

    Móni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sajnálom Móni, nem tudom mi lehet az oka, hogy valakinek engedi, másnak nem....:(

      Törlés
  4. Nem baj, biztos én voltam béna, kisfiam közben csimpaszkodott a nyakamba, hogy menjünk már aludni, és teljesen igaza volt!:-)
    Az F&F-es új szerzeményed, a púderszínű nem kerül ide valamikor esetleg?:-)

    VálaszTörlés
  5. Nem baj, biztos én voltam béna, kisfiam közben csimpaszkodott a nyakamba, hogy menjünk már aludni, és teljesen igaza volt!:-)
    Az F&F-es új szerzeményed, a púderszínű nem kerül ide valamikor esetleg?:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. láttam nagyon hasonlót, csak nem pöttyös volt, elhozom Nektek, ha szeretnétek! De az én pöttyöském most biztos nálam marad egy ideig!

      Törlés
  6. Fúúú, a nagyon hasonlót nem lehetne csak nekem? :-)

    VálaszTörlés