2012. június 13., szerda

Mélykék áttört ruhácska

Édes kis ruhácska, szépséges áttörésekkel díszítve. Senkit ne tévesszen meg, hogy rajtam akkora, mint egy tunika, valójában egy 36-os ruhácska. Csak azért erőltettem magamra, hogy lássátok a mintát, mert érdemes!!!
Kéksége a feltűnést kevésbé kedvelőknek is jó választás, sötét, de nem fekete!
Márkája Chilli Pepper, mérete 36-os.
Oldalán cipzár segíti a belebújást, anyaga 100% viszkóz. (én nem rég világosodtam meg, hogy a viszkóz természetes anyag...:)
A mellvarrásnál 36 cm széles, teljes hossza  84 cm.



igencsak szépséges...:)

Ez a haute couture csipke verziója, de remélem látjátok az utánérzést:)))))

A licit 1.500,- Ft-ról indul, remélem lesz, akire tökéletesen passzol!
Péntek este 10-ig tart a licit;)

A képek klikkre nőnek!

19 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. de, tökéletes! csak világosat vegyél alá, hogy szépen kijöjjön alul is a minta;)

      Törlés
  2. 1600,- (totál szerelmes lettem)

    VálaszTörlés
  3. Én is beleszerettem! 1.700 Ft

    VálaszTörlés
  4. Jaj! Ez is én voltam, csak a párom be volt jelentkezve gmail-re.......... :DDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. gondoltam én, hogy valami ilyesmi turpisság van a dologban:)))) mindenesetre hatalmas poén, köszi!!! ;DDD

      Törlés