2012. június 13., szerda

Lila gyöngyös szaladgálós

Ez a kis lila pamutruha tökéletes nyári viselet. Nagyon kellemes a színe, picit meg van bolondítva a gyöngyözéssel, és laza, hűvös pamutvászon anyaga tökéletes viselet a kánikulában is!
A háta gumírozott, a pántjai állíthatóak, és van egy megkötője is mell alatt, amivel hátul teljesen magunkra lehet passzítani;)
Márkája F&F, mérete 10-es, azaz 38-as.
Mell alatt 41 cm széles (de hátul a gumi még enged kb. 10 centit), hossza 90 cm, ahogy rajtam volt, de a pántokkal lehet állítani!
A szoknyája 2 rétegű, az alsószoknya ugyanabból a lila anyagból van.

Ha nem lenne ilyen szemtelenül rövid rajtam, na ettől sem válnék meg! Valahogy szeretem az ilyen egyszerűen szép darabokat....:))))))

olyan cuki! ;P


szeretem...





Kezdő ára 1.500,- Ft.
A licit péntek este 10: 03-ig tart!

A képek klikkre nőnek!

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm! Akkor ez jöhet a fehér szoknyával! Töltesz még a napokban?

    VálaszTörlés
  2. Ok, küldöm majd együtt őket! Szerintem hétfő estig nem lesz új cucc feltöltve, csak esetleg mutatóba, hogy mire lehet majd számítani;)

    VálaszTörlés