2012. június 15., péntek

Ha már láttatok szépet....


Tündéreknek való szoknya, igazából nem is méltatom, a szoknya magáért beszél. Annak ajánlom, aki szereti a különlegesen szép darabokat!

Coast márkájú 12-es, azaz 40-es méretű 2 rétegű szoknya.
Alul pezsgőszínű  szatén arany flitterekkel, felül gyönggyel hímzett tüll... No comment, csak nézzétek!
Derékbősége: 38 cm.
Hossza: 71 cm.

ez több, mint szép!

...

elszórt flitterek a szaténon


gyöngyhímzés a tüllön
a masnis cipővel!!!!

A gyöngyözött tüllök nagyon mennek most a kifutókon is:)



A szoknya ára 3.000,- Ft,- , a licit hétfő este 10-ig tart, akkor leszek legközelebb gépközelben;)


 A képek klikkre nőnek!

10 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Kár, hogy nagy rám :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látszik, Andi, nekünk még lesz egy pár csatánk,én is így vagyok vele!:)

      Törlés
    2. Láttam, írtál a pöttyös táskához is... azon gondolkoztam épp, hogy elengedjem, vagy licitáljak :)

      Törlés
    3. Csajok, ma megint 5 db. gyönyörűséget vettem, abban biztos lesz Rátok való is...;)))

      Törlés
    4. Szuper! Köszi! A fehér gyönyörűségről lemaradtam, a szívem igencsak vérzik miatta... Kíváncsiak vagyunk!!

      Törlés
    5. Igen, azt én is elszalasztottam :(

      Törlés
  2. Hol írjam meg a címem? utánvéttel lehetséges?

    VálaszTörlés