2012. június 20., szerda

Egyszerűen korall!

Nem kell megijedni, sok nagyobb méretű ruha is lesz, de mivel majdnem ez a legkorallabb korall színű, ezzel kezdem:)))
Semmi flanc, csak egy baromira jó szabás, és indulhat a buli! Laza, de mégis nőies, játékos és elegáns. Én nem bírtam ki, és tettem fel hozzá virágokat, mert szerintem az kell:DDD
Amúgy kétoldalt zsebe van, elasztikus szatén anyaga, és River Island márkája... Ja, és vadító korall színe!

Rajtam nem áll a legjobban (magyarul baromira lelapít! ;) mert incifinci 8-as, azaz XS-es...pffff! Viszont fel tudtam húzni, úgyhogy a 38-as méretűek is reménykedhetnek!

Méretek:
Teljes hossza: 81 cm.
Szélessége mell alatt: 42 cm.

Buliiiii!!!

hagymaszoknyás, zsebekkel


atlétás hátsó pánt

mindkét oldalvarrásban zseb bújik meg:)

Ára 1.500,- Ft.
A licit péntek este 10-ig tart!

24 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. hihihi, akkor jól gondoltam:DDD

      Törlés
    2. :D ez must have!! csak le ne csússzak megint...

      Törlés
    3. annyira éreztem, mikor megláttam, hogy ez Te vagy! úgy tűnik van egy ilyen hatodik érzékem:)))

      Törlés
  2. Úúúú ez nagyon dögös!!!!:D

    VálaszTörlés
  3. Kriszta: 2500 Ft :) (sajnos nem sikerült regisztrálnom)

    VálaszTörlés
  4. Hát ez nagyon tetszik, de rám kicsi lesz, ha ennyire lelapít, így nem licitálok, MÁZLISTÁK! :-))

    VálaszTörlés
  5. Kriszta: 2900 Ft

    VálaszTörlés
  6. Kriszta: 3500 Ft

    VálaszTörlés
  7. Vigaszul azoknak, akik erről lemaradtak, lesz még egy ilyen méretű nagyon dögös miniruci, amint le tudom fotózni! ;)

    VálaszTörlés
  8. S manó méretű? ;-)

    ÉVI

    VálaszTörlés
  9. Hurrááá!!! =)
    Miként s mikor tudom átadni/átvenni a dolgokat?

    VálaszTörlés
  10. Kérlek dobj egy mailt a boudoir.bolt@gmail.com-ra, és küldöm az infókat! Köszi!

    VálaszTörlés
  11. Megérkezett & hatalmas sikere volt a rucinak már első alkalommal is!
    Fantasztikusan kényelmes & elegáns egyszerre, imádom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök neki, és köszi a visszajelzést!!! ;)

      Törlés