2012. június 15., péntek

Pöttyös táska

Már láthattátok, hogy van néhány láncos táskám...:))) Én nagyon szeretem, mert öltöztet még a lánca is.
A feket-fehér pedig örök darab, ez meg még ráadásul pöttyös is! Amitől igazán vagány mégis, azok a flitterek, amik fényt kölcsönöznek ennek a textil táskának.

Márkája Atmosphere.
Méretei: 26x16 cm, mélysége 7 cm.
A láncon 60 centire lóg le.

teljesen be van borítva átlátszó flitterrel

2 cipzáros belső rekesze van

Még nem volt használva, a cetli is rajta van még.
én Chanel-esre vettem a figurát :P
ehhez a szereléshez is jó passzolna!

nagyon mennek most a csillogósok...

A táska kezdőára 2.500,- ft.
Hétfő este 10-ig tehettek rá téteket!


A képek klikkre nőnek!

41 megjegyzés:

  1. Messze még a hétfő este, de hajrá! 2.600! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, messze van, de ezt a táskát nem szabad licit nélkül hagyni! ;)

      Törlés
  2. Sziasztok,

    Brigi vagyok - egyszerűen nem tudom megoldani a nem névtelen posztolást! Még dolgozom rajta, de addig is legyen 2.700:)

    VálaszTörlés
  3. Hello, 3000Ft. De hétfő még irtó messze van! :)

    VálaszTörlés
  4. De így legalább hétvégén pihenhettek! :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. komoly harc lesz, nem pihenés :)

      Törlés
    2. Közben anyukám is csipogott, hogy neki is milyen jó lenne, csak mihez vegye fel???...:PPPP (na nem kell őt sem félteni táskaügyben! :P)

      Törlés
    3. Anyukádnak ér licitálni? :) :) :)

      Törlés
    4. nem, ő licit előtt szokta lenyúlni a cuccokat:PPPP (de úgy látszik ez a táska nem hagyja nyugodni:) de izgalomra semmi ok, túl fogja tenni magát rajta!)

      Törlés
    5. Hát igen, helyezkedni tudni kell :) :)

      Törlés
  5. Csak szerintem gáz, hogy megveszi pár száz forintért a cuccokat és továbbadja több ezerért?? Lányok irány a turi és keressetek ti is kincseket!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan! Menjetek, és keressetek!!! Senkinek nem kötelező az én időmet,energiáimat és belefektetett pénzemet kihasználva olcsón márkás és stílusos cuccokhoz jutni kényelmesen a gép előtt ülve... Akkor nekem egy(?) gonddal kevesebb!
      Egyébként speciel ez a táska is több, mint 2.000,- forintba fájt nekem a boltban, de örülök hogy ilyen intelligensen és pozitívan mondtad el az igen megalapozott véleményed! Köszönöm!

      Törlés
    2. Nehogy felhúzd magad rajta, Réka!
      Aki itt licitál, hálás a belefektetett energiádért! Ki ezért, ki azért (időhiány, bármi). A többivel ne törődj szerintem.

      Törlés
    3. jó! :)))
      Csak nem szeretem, mikor valaki össze-vissza beszél...;)

      Törlés
    4. Megértem! Elsőre én is nyomtam a "válasz" gombra, aztán hagytam... mindenki okos, és el tudja dönteni, hogy mire költi és hogyan a pénzét. Én pl roppant hálás vagyok a licitért, mert turiban sose találok semmit, de időm sincs rá, itt meg kincsek vannak. Ennyi :)

      Törlés
    5. Andi, osztom a véleményed! Nekem se időm, se energiám a turikba járkálni, ilyen klassz cuccokat sokkal drágábban kapnánk meg amúgy újonnan! Réka, aki licitál, hálás Neked, a névtelen hozzászólásokkal meg ne foglalkozz, én csodálom, hogy a sok elfoglaltságod mellett még erre is fordítasz energiát! Köszi! :)

      Törlés
    6. Köszi Névtelen, de én bízom a Réka ízlésében és szeretem ha megtalálja a kincseket és tovább adja nekünk, úgy hogy ránk bízza nekünk mennyit ér! :) bár névtelenül elég rosszindulatúnak vélem a megjegyzésed... vagy csak féltékeny vagy? Nem tudom eldönteni: Hajdu Tax Fruzsina

      Törlés
  6. A legnagyobb jóindulattal azt gondolom, hogy aki ilyet ír/mond, az nagyon nincs tisztában a valós helyzettel, de igazából nem is érdekli, mert akkor előbb kérdezne... Eddig sem csináltam titkot semmiből, és remélem nem okoztam senkinek csalódást. A rosszindulat fáj, de számítottam rá:)))

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Kedves Réka,
    Nem szabad a rosszindulatú ,névtelen megjegyzésekkel törődni.Ez arról szól, aki írja.Senkinek se kötelező licitálni .
    Szép Mosolygós Napot Mindenkinek!

    VálaszTörlés
  9. Kedves Réka,
    Nem szabad a rosszindulatú ,névtelen megjegyzésekkel törődni.Ez arról szól, aki írja.Senkinek se kötelező licitálni .
    Szép Mosolygós Napot Mindenkinek!

    VálaszTörlés
  10. Szia Réka,

    Szerintem sem éri miatta felhúzni magad és abba ne hagyd!
    3.400:)

    VálaszTörlés
  11. Válaszok
    1. Nehariii! Majd lesz még meccsünk, ebben biztos vagyok :)

      Réka, tudom, írok mail-t, kösziiii!

      Törlés
  12. Semmi baj, örülök, hogy jó helyre került a táska! Bár egy picit irigykedem! :) Azzal vigasztalom magam,hogy a kövi párbajunkra megmaradt az erre szánt pénzem!;)

    VálaszTörlés
  13. Csajok, arra gondoltam, hogy igazán küldhetnétek képet a cuccokról "bevetés közben", és azokat időnként feltölteném ide:) Lenne erre ambíciótok??? Én nagyon örülnék neki, meg szerintem Ti is egymásnak:)))

    VálaszTörlés